reede, 4. oktoober 2013

Zürichi lennujaam ja Zürich

Minu üks paljudest lennureisidest oli kord vahemaandumisega Šveitsis Zürichi lennujaamas. Ma pidin selles lennujaamas veetma umbes 5-6 tundi enne edasilendu. Minu üks tuttav noormees Zürichist oli lahkesti nõus tulema mulle lennujaama vastu ja tutvustama mulle Zürichit ja nii ma tutvusingi Zürichi linnaga mõni tund.

Pildil on kahekordne rong, millega sõitsin Zürichi linnast Zürichi lennujaama.

Zürichi lennujaam on minu arvates hiigelsuur, aga seal on piisavalt selged viidad, mida järgides lõpuks õigesse kohta jõuab. Otse Zürichi lennujaamast läheb rong Zürichi kesklinna ja rongisõit kestab 10 minutit. Kõik on nii mugavaks tehtud, et see lausa kutsub seal lennujaamas pikemalt peatudes külastama ka Zürichi linna.

Pildil on osake Limmet jõest.

Rongijaamast jalutasime linna keskel oleva Limmat jõe äärde, mis suubub Zürichi järve.

Pildil on mugab tramm Zürichi kesklinnas. Mina sõitsin trammiga tagasi raudteejaama.

Sinna juurde saab ka ühistranspordiga, näiteks trammiga, sõita, aga tee on minu arvates liiga lühike, et mitte jalutada. Tee jõeni kulgeb mööda (minu arvates) peatänavat, mille ääres on tuntud firmade kallite kaupadega poode.

Pildil on tänav Zürichi vanalinnast.

Vaatamisväärsustega ma ei tutvunud, aga teel jõe äärde tegin kõrvalepõike vanalinna ossa. Seal olid osadel tänavatel kõnniteedel trepid ja see pani mõtlema, et ju on sealkandis elavatel inimestel ilusad jalad, kui peavad sageli trepist üles-alla liikuma.

Pildil on näha palju jalgrattaid maja ees parklas.

Zürichi linnapildis oli näha ka palju jalgrattaid ja seega on jalgratas kui transpordivahend seal igatahes populaarsem kui on Eestis.

Pildil on Zürihi ooperimaja hoone.

Zürichi järve ääres mängisid tänavamuusikud ja tegid seeläbi seal olemise lõbusamaks. Järve ääres asub Zürichi ooperimaja.

Pildil on taimetoidurestorani Tibits menüü.

Omakorda praktiliselt ooperimaja kõrval asub taimetoidurestoran Tibits aadressiga Seefeldstrasse 2 http://tibits.ch . Meie käisime seal restoranis söömas. Seal saab valida igasugu erinevaid taimetoite ja makstakse toidu kaalu järgi. Valida on nii sooja, külma, soolase kui magusa toidu vahel. Toitu saab ise taldrikule tõsta ja panna kasvõi läbisegi magus ja soolane toit. Minule seal meeldis ja kui veel peaksin kunagi Zürichisse sattuma, siis läheksin sinna jälle sööma. Seal restoranis oli ka tasuta Wifi ühendus.

Pildil on Grossmünster kirik Limmat jõe ääres.

Samas rongijaamas, mille kaudu saab lennujaama sõita, asub enne Jõule ja Jõulude ajal suur Jõuluturg. http://www.christkindlimarkt.ch

Pildil on joogikõlbuliku veega joogikoht.


Kui kellegi on huvi elada, õppida ja töötada Zürichi piirkonnas, siis mul on tuttav, kes sellega tegeleb. See teenus loomulikult maksab, aga hind sisaldab majutust, keeleõpet ja töökohta Šveitsis. Kui minu poole otse pöörduda, siis ma saan hinnast vähemalt 500EUR allahindlust oragniseerida. http://www.studyinswitzerland.info

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar